Debiteurenbeheer

Incassonet automatiseert en vereenvoudigt het debiteurenbeheer van uw organisatie. Tegelijkertijd faciliteren we de dialoog met uw klanten. Stuur facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd en met behoud van persoonlijk contact via het platform van Incassonet.

  • Consequente opvolging van facturen
  • Meer overzicht en controle
  • Persoonlijk contact met klanten

Hoe werkt online debiteurenbeheer

Via een koppeling met uw boekhoudpakket, weet het platform of uw klant de factuur heeft betaald binnen de door u gestelde betaaltermijn. Is dat niet het geval, dan stuurt Incassonet geautomatiseerd betalingsherinneringen. Dit doen wij per e-mail, per post, en eventueel via telefoon en sms.

Gedurende het proces kunt u via het platform van Incassonet:

  • Zelf de betaaltermijn instellen
  • Direct corresponderen met uw debiteuren
  • Betalingsafspraken maken en instellen
  • Realtime de voortgang bekijken van het debiteurenproces
  • Het herinneringsproces indien gewenst pauzeren of stopzetten

Incassonet het werk, u de controle

Een groot voordeel van het platform van Incassonet is dat u zich kunt concentreren op de kern van het debiteurenbeheer en zich niet hoeft te bekommeren om standaardprocessen. Wij verrichten alle acties voor u en controleert en grijpt in waar nodig.


Met het Incassonet platform kunt u zelf:

  • Facturen en processen tussentijds pauzeren
  • Betalingsafspraken maken en laten bewaken
  • Online contact onderhouden met uw klanten
  • Facturen bewerken of verwijderen
Contact

Gerda
Beschikbaar

Contact met Incassonet

Wij staan u graag persoonlijk te woord! Wij zijn bereikbaar via chat, telefoon en e-mail.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden u binnen 30 minuten

Veelgestelde vragen

Chat met ons

Bel ons op 088 244 1111

Stuur ons een bericht