Hoe verloopt ons incassotraject?

Wij helpen u graag met uw incassozaken. Wanneer wij uw onbetaalde factuur hebben ontvangen, gaan wij direct aan de slag. U krijgt van ons een ontvangstbevestiging met een dossiernummer. Vanaf het moment dat wij met uw zaak aan de gang gaan, kunt u de voortgang van uw onbetaalde facturen volgen via ons online klantenportaal. Uw gebruikersnaam en wachtwoord ontvangt u per e-mail.

Wij benaderen uw niet betalende klant

Wij nemen op gepaste wijze contact op met uw niet betalende klant. In eerste instantie doen wij dit per post en e-mail. Krijgen wij hier geen reactie op? Dan proberen wij uw niet betalende klant per telefoon, SMS, Whatsapp of social media te bereiken. Dit alles doen wij om samen tot een oplossing te komen.

Krijgen wij nog geen reactie of komen wij niet tot een oplossing? Dan belandt het traject in de gerechtelijke fase. Onder het kopje incassodiensten met de vraag  ‘Hoe werkt een juridische procedure’ vindt u hier meer informatie over.

Terug naar het overzicht
Contact

Contact met Incassonet

Momenteel is onze servicedesk gesloten. U kunt wel contact opnemen via het reactieformulier. Incassonet is geopend ma-vr van 8:30 tot 17:00 uur.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Stuur ons een bericht

Wij antwoorden de volgende werkdag binnen twee uur

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Stuur ons een bericht

Online chat