Persoonlijke behandeling steeds belangrijker

20 september 2018 Rob Beemer

Het lijkt misschien een open deur, maar bij veel bedrijven in de financiele sector is het verre van zelfsprekend: persoonlijke aandacht en behandeling. Hoe vaak sta je wel niet minuten in de wacht voordat je, na een aantal keer te zijn doorverbonden, uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn hebt. Iedere organisatie, hoe groot dan ook, zou zich moeten focussen op wie zijn klant en wat zijn klant wil. Althans, zo denken wij bij Incassonet.

Bij ons is alles gericht op persoonlijke aanpak. Wij kennen onze klanten en hebben dan ook voor iedere klant een directe contactpersoon die weet wat er bij de klant speelt. Dit zorgt er niet alleen voor onze klanten tevreden zijn, over onze bereikbaarheid, maar ook voor een snelle doorstroom van onze dossierbehandeling.


Contact

Contact met Incassonet

Wij staan u graag persoonlijk te woord! Wij zijn bereikbaar via chat, telefoon en e-mail.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden u binnen 30 minuten

Veelgestelde vragen

Chat met ons

Bel ons op 088 244 1111

Stuur ons een bericht