Maak kennis met Rowin

09 mei 2019 Rob Beemer

Graag stellen we je voor aan Rowin Brand, sinds 2017 werkzaam bij Incassonet. Hij heeft inmiddels zijn diploma bedrijfsadministratie in de pocket en gaat na de zomer zelfs beginnen aan zijn HBO Finance & Control. Tijd om hem een paar vragen te stellen.

Waar ben je mee bezig gedurende de werkweek?

Ik heb veel verschillende taken en werkzaamheden. Ik houd mij onder andere gedurende de week bezig met het verwerken van de ontvangen gelden.  Dit omdat wij ernaar streven om binnen 24 uur de gelden bij de juiste partij te krijgen.  Overzicht en controle houden binnen de organisatie is ook een van mijn specialiteiten. Wanneer er vragen en/of onduidelijkheden voor klanten zijn ben ik ook het aanspreekpunt daarvoor. Samen met de klant zoek ik dan naar oplossingen en antwoorden.

Bij Incassonet krijg ik de tijd en ruimte om mijzelf te ontwikkelen. Ook vind ik de onderlinge communicatie en het samenwerken tussen de verschillende teams een groot pluspunt voor het bedrijf. Wij voelen ons namelijk echt als collectief verantwoordelijk voor de ervaring van de klant! De persoonlijkheid en gedrevenheid die Incassonet hanteert heeft me dan ook vanaf het eerste moment aangetrokken.

Wat onderscheidt jou van een doorsnee financieel medewerker?

Een lastige vraag... Een van mijn betere eigenschappen is dat ik verder denk dan de standaard werkzaamheden en daar ook verantwoordelijkheid voor neem. Ook wil ik het naadje van de kous weten en doe ik daarvoor wat nodig is. Tevens weet ik in het midden van de drukte van de dag mijn hoofd koel te houden en prioriteiten te stellen. Adequaat en snel zoek ik naar oplossingen om mijn collega's en klanten te helpen. Alles om de klantervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wat wil je in de toekomst gaan doen?

Na de zomer begin ik met mijn HBO-studie, deze hoop ik te kunnen combineren met mijn werkzaamheden hier bij Incassonet. Hierdoor hoop ik mij nog verder te kunnen ontwikkelen bij Incassonet om ook door te groeien naar een andere functie. Mijn ambitie is om hier nog vele jaren aan de slag te kunnen om samen straks door heel Nederland en misschien later zelfs Europa bedrijven en consumenten te kunnen voorzien van onze dienstverlening.

Contact

Contact met Incassonet

Momenteel is onze servicedesk gesloten. U kunt wel contact opnemen via het reactieformulier. Incassonet is geopend ma-vr van 8:30 tot 17:00 uur.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Stuur ons een bericht

Wij antwoorden de volgende werkdag binnen twee uur

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Stuur ons een bericht

Online chat