Klantvriendelijk incasseren, bestaat dat?

06 februari 2019 Rob Beemer

Steeds meer mensen weten de weg naar het incassobureau te vinden, althans zo ervaren wij bij Incassonet. Dit komt omdat het incassobureau lang niet meer wordt gezien als 'harde hand' richting niet betalende klanten, maar juist als intermediair om tot een goede oplossing te komen bij non-betaling.

Klantvriendelijke benadering helpt

Incassonet doet er alles aan om persoonlijk met uw debiteur in contact te komen. Persoonlijk contact zorgt namelijk voor betere resultaten en hogere gunning van uw debiteur. Door een klantvriendelijke benadering en een open gesprek met de debiteur kunnen er naar oplossingen worden gezocht en houden alle partijen een beter gevoel over aan de zaak.

Met onderstaande video leggen wij u graag uit hoe wij werken en waarom Incassonet ook u kan helpen met een klantvriendelijke incasso-oplossing.

Contact

Contact met Incassonet

Wij staan u graag persoonlijk te woord! Wij zijn bereikbaar via chat, telefoon en e-mail.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden u binnen 30 minuten

Veelgestelde vragen

Chat met ons

Bel ons op 088 244 1111

Stuur ons een bericht