Hoe werkt ons klantenportaal?

11 december 2018 Frank Koot

Bent u klant van Incassonet? Dan heeft ook toegang tot ons uitgebreide online klantenportaal. Met dit klantenportaal heeft u altijd inzicht in uw incassozaken, waar u ook bent. Daarnaast start u gemakkelijk nieuwe incassozaken en communiceert u gemakkelijk met uw persoonlijke zaakbehandelaar.

Hoe werkt het?

Wanneer u zich heeft aangemeld bij Incassonet, ontvangt u uw persoonlijke gegevens om in te loggen in uw eigen klantenportaal. Inloggen kan via https://app.incassonet.nl of via de link op onze website.

Hoe ziet het klantportaal er uit?

Wanneer u bent ingelogd in uw klantenportaal, ziet u meteen een volledig overzicht van uw zaken. U kan zien welke acties wij voor u hebben verricht, welke acties er op de agenda staan en wat wij in uw incassozaken hebben weten te incasseren. Uw zaakinformatie wordt duidelijk weergegeven in overzichten en grafieken, zodat u in een oogopslag zicht heeft op uw incassozaken.

Updates?

Via het klantenportaal informeren wij u real-time over de ontwikkelingen in uw incassozaken. Daarnaast kunnen wij u doormiddel van e-mailalerts actief informeren wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is. Zodoende hoeft u zelf niet telkens te checken of er iets is gebeurd, wij laten het u namelijk direct weten.

Benieuwd naar het Incassonet klantenportaal? Maak kosteloos een account aan of neem contact op via 088-2441111

Contact

Contact met Incassonet

Wij staan u graag persoonlijk te woord! Wij zijn bereikbaar via chat, telefoon en e-mail.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden u binnen 30 minuten

Veelgestelde vragen

Chat met ons

Bel ons op 088 244 1111

Stuur ons een bericht