Hoe werkt ons klantenportaal?

11 december 2018 Frank Koot

Bent u klant van Incassonet? Dan heeft ook toegang tot ons uitgebreide online klantenportaal. Met dit klantenportaal heeft u altijd inzicht in uw incassozaken, waar u ook bent. Daarnaast start u gemakkelijk nieuwe incassozaken en communiceert u gemakkelijk met uw persoonlijke zaakbehandelaar.

Hoe werkt het?

Wanneer u zich heeft aangemeld bij Incassonet, ontvangt u uw persoonlijke gegevens om in te loggen in uw eigen klantenportaal. Inloggen kan via https://app.incassonet.nl of via de link op onze website.

Hoe ziet het klantportaal er uit?

Wanneer u bent ingelogd in uw klantenportaal, ziet u meteen een volledig overzicht van uw zaken. U kan zien welke acties wij voor u hebben verricht, welke acties er op de agenda staan en wat wij in uw incassozaken hebben weten te incasseren. Uw zaakinformatie wordt duidelijk weergegeven in overzichten en grafieken, zodat u in een oogopslag zicht heeft op uw incassozaken.

Updates?

Via het klantenportaal informeren wij u real-time over de ontwikkelingen in uw incassozaken. Daarnaast kunnen wij u doormiddel van e-mailalerts actief informeren wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is. Zodoende hoeft u zelf niet telkens te checken of er iets is gebeurd, wij laten het u namelijk direct weten.

Benieuwd naar het Incassonet klantenportaal? Maak kosteloos een account aan of neem contact op via 088-2441111

Contact

Contact met Incassonet

Momenteel is onze servicedesk gesloten. U kunt wel contact opnemen via het reactieformulier. Incassonet is geopend ma-vr van 8:30 tot 17:00 uur.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Stuur ons een bericht

Wij antwoorden de volgende werkdag binnen twee uur

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

Stuur ons een bericht

Online chat