Durf het incassobureau in te schakelen

6 september 2018 Rob Beemer

Veel bedrijven hebben moeite met het inschakelen van een incassobureau. De angst voor klantverlies blijkt hierbij de grootste drempel. Een onnodige angst, zo blijkt uit onderzoek van Incassonet.

In dit onderzoek kwam naar voren dat veel bedrijven geen incassozaak durven op te starten bij achterstallige facturen, omdat ze bang zijn de betreffende klant te verliezen, zelfs wanneer facturen al een halfjaar onbetaald zijn gebleven. Wat vaak wordt vergeten is dat een factuur met een dusdanige achterstand enorme kosten met zich mee kan brengen. Niet alleen is er sprake van gederfde rente ook komt het nog veel te vaak voor dat facturen volledig worden afgeboekt.

Geen klantverlies, duidelijk signaal
De filosofie van Incassonet is dat achter elke openstaande factuur een verhaal zit. Met de jarenlange kennis die Incassonet bezit in zowel het minnelijke gedeelte als het gerechtelijke gedeelte, weet Incassonet als geen ander in te springen op het verhaal achter de openstaande factuur. Vooral in deze financieel moeilijke tijden is het een noodzaak in te springen op de betalingstrends van debiteuren. Door het verhaal van de debiteur te verstaan en onze persoonlijke benadering weten wij debiteuren op een vriendelijke, maar effectieve manier te benaderen. Dit levert u geen klantverlies, maar wel uw geld op.
 


Contact

Contact met Incassonet

Wij staan u graag persoonlijk te woord! Wij zijn bereikbaar via chat, telefoon en e-mail.

Veelgestelde vragen

Zoek in onze veelgestelde vragen en antwoorden

Chat met ons

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers

Bel onze servicedesk

Bel ons op 088 - 244 1111 voor meer informatie.

Stuur ons een bericht

Wij beantwoorden u binnen 30 minuten

Veelgestelde vragen

Chat met ons

Bel ons op 088 244 1111

Stuur ons een bericht